16 March, 2011

MASIH UTUH

Tidak ada yang kekal dalam perjalanan hidup kita.  Semua akan pergi juga nanti. Cepat atau lambat akan tiba jua dipenghujungnya.  Mungkin antara kita tidak perasan ada benda bolih kekal begitu lama.  Umpamanya barang2 di bawah ini yang masih ada hingga kini.  Bayangkanlah usia saya sudah 57 tahun dan barangan ini masih kekal hingga kini.  Masih segar diingatan saya semasa kecil lagi benda2 ini digunakan oleh keluarga saya.

Mungkin terdapat beberapa perubahanan pada bentuk dan rupanya sesuai dengan peredaran zaman namun ia  tetap utuh seperti dulu. 

bermacam2 produk terdapat di pasaran sekarang.  Walaupun jenama2 diatas telah sebati dalam hidup saya sebagai manusia biasa saya juga ingin merasa keluaran2 baru yang melambak di pasaran sekaran kita.  Sebagai pengguna kita harus bijak memilih.

JUMPA LAGI ....





No comments:

Post a Comment