15 June, 2011

DAPAT KASUT BARU

Dalam n3 yg lepas saya ada menulis tentang kasut jogging saya yang tercabut tapaknya.  Lebih kurang seminggu juga lah saya tidak berjogging sebab jenoh mencari kasut yang kena dengan citarasa saya.  Saya memang cerewit sikit dalam soal membelibelah ni.  Yer lah kasut sukan sekarang ni bukannya murah.  Kalau jenama Power pun paling murah saya lihat RM50 lebih.  Dah tu tengok kasut Adidas pun ok Nike pun cantik.  Harga pun cantik juga.  Sejak dah pencen ni nak kena berkira2 juga berbelanja la ni.  Maklum sajalah masa ni mak oi semua barang naik harga.  Itu tak kira lagi soal perbelanjaan dapur yang melambong naiknya.  Beli kasut kongfu macam kebanyakan Ah Soh2 pakai masa jogging baru tau hahaha ...

Dalam berkira2 nak beli kasut jogging tu, tiba2 anak saya Boboy (ayah Kayha) belikan saya kasut jogging jenama Nike.  Alhamdullillah. Yerlah dah seminggu dia tak tengok ibunya ni berjogging.  Moga Boboy diberi rezeki labih lagi nanti.
Ni dia belum lagi Tokbu dia pakai dia dah pakai dulu ... ada bertuah punya cucu ...

Beberapa hari dah berjogging penuh semangat yer lah kasut baru hahaha ...

JUMPA LAGI ...  

No comments:

Post a Comment