11 October, 2010

PELUKIS MURAL



TOKBU:
Ahad kelmarin saya menjadi babysitter Kayha.  Babah dan Mummy dia pergi majlis pernikahan kawan baik babah Kayha,  Andy di Putrajaya.  Entah apa anginnya kali ni dia nak duduk sajer di biliknya.  Sesekali bila saya ke bilik saya dia ikut tapi tak lama dia ajak semula ke biliknya.  Kanak2 apa yang dia suka tentulah tengok cerita karton di tv.  Layan ajerlah.  Nasib baik hari ni dia tidak banyak kerinah.


Sedang duduk2 melayan Kayha saya memandang sekeliling diding biliknya.  Mak oi ... tu dia baru saya perasan banyaknya contingan2 yang dibuatnya.  


ni saper buat dik ...


adik ...


ni saper conting adik ...


adik ...


Kayha2 hai tah bila lak nak mengecat semula .. kau kalau besar nanti tak jadi pelukis tak tau lah ... tapi memang adat kan kanak2 memang suka menconting.  Layan ajer lah gambar2 ni ..










JUMPA LAGI ...

No comments:

Post a Comment